Modern service management

Van kosten naar waarde. Efficiënt en wendbaar.

Nieuwe werkwijze en technologieën met focus op de business

Van kosten naar waarde. Van processen naar practices. Krijg inzicht en grip. Verbeter continu en wordt optimaal proactief. Maak de ‘business’ leidend en zelfvoorzienend. Wordt meer efficiënt en meer wendbaar.

Moderniseer en verbeter het service management. Stem dit af op het gebruik van moderne technologieën, zoals cloud, AI en rapid software development. En op moderne werkwijzen, zoals Lean, Agile, DevOps en Continuous Deployment. Beheers end-to-end de digitale processen. Gebruik tooling optimaal. Zorg voor waarde voor de ‘business’.

Oplossingen

Modern Service Management

mensen beter, 'business' beter

Krijg inzicht voor grip op prestaties en kosten. Naar nul verstoringen. Wordt efficiënter en reageer sneller. Maak mensen beter. Maak de ‘business’ beter. Zorg voor ‘rust’. Moderniseer uw service management.

Van IT-gericht naar  bedrijfsgericht. Meer Agile en DevOps. Helder plan van aanpak afgestemd op de volwassenheid en haalbare ambities van uw organisatie. Met architectuur voor modern servicemanagement.

Monitoring en Management

grip op IT en de business

Zorg proactief voor ongestoorde bedrijfsprocessen. Krijg grip op IT met focus op de ‘business’. Houd de regie, ook naar derden. Verbeter het servicemanagement. Maak monitoring en management efficiënt

Krachtige oplossing gebaseerd op best-practices, ISO27001-normen, integratie van databronnen, Microsoft Azure en/of SCOM. Met een set van datakoppelingen, management packs, templates, rapportages en dashboards.

End-to-End Monitoring

grip op 'end user performance'

Bewaak de prestaties van (digitale) businessprocessen. Zorg voor grip op de totale keten. Monitor de performance van applicaties. Krijg inzicht in het applicatiegedrag gezien vanuit de gebruiker.

Meten van de ‘end user performance’ en Microsoft Azure en/of SCOM management packs voor de verwerking van metingen en meldingen. Dashboards en management packs voor ketenmonitoring. ISO27001-proof.

Moderniseer TOPdesk

sturend, renderend, zelfredzaam

Gebruik TOPdesk als platform voor uw organisatie! Zorg dat TOPdesk sturing geeft, ook naar derden. Krijg grip op service management en toon het rendement aan.

Blauwdruk voor modern service management met TOPdesk. Met toepasbare kpi’s, dashboards en rapportages. TOPdesk wordt een ‘workflow engine’. Met diepgaande, maar pragmatische, ‘automation’. Voor een zelfredzame business. ISO 27001-proof.

Meer weten over Modern Service Management en onze oplossingen?